פרק 146 – דברים שלמדתי מ-XCOM
מה ש-XCOM עושה הוא עושה היטב, ויש הרבה מה ללמוד ממנו עבור משחקים שיש בהם אלמנט של ניהול. בחלקו השני של הפרק ערן מנסה לבנות מערכת כזו, לקראת משחק XCOM שולחני שהוא יוצר. המשך
הפרקים של הפודקאסט, כולל פרקי בונוס.
מה ש-XCOM עושה הוא עושה היטב, ויש הרבה מה ללמוד ממנו עבור משחקים שיש בהם אלמנט של ניהול. בחלקו השני של הפרק ערן מנסה לבנות מערכת כזו, לקראת משחק XCOM שולחני שהוא יוצר. המשך
למה חייזרים תמיד מפוצצים דווקא את הבית הלבן ואת מגדל אייפל? ואיך להשתמש בנקודות ציון (דברים בולטים בשטח) ובמוניומנטים (מצבות לזכרו של אירוע או אדם) כדי לתת לעיר אופי, אוירה, ורבדים היסטוריים. המשך
למה באת לשחק? לכאורה זו שאלה פשוטה, אך אם ננסה להבין את המניעים שלנו כשחקנים, איך הם משתלבים ואיך הם מתנגשים, נוכל להנות יותר מהמשחק. המשך
איך להתבלבל אינפליי, ולמה לתת לדמות שלך לשכוח? ואיך להתגבר על בלבול אוף-פליי, ואיך להמנע מלשכוח? ולמה זה פרק 129, לא עברנו כבר את 140 או משהו? המשך
על היתרונות והחסרונות שבשימוש במיניאטורות ומפות, על כמות הכסף והזמן שכדאי להשקיע בהן, חלופות אפשרויות ופתרונות לבעיות נפוצות, עזרים פיזיים נוספים, ולמה כדאי שיהיו כולם בארגז הכלים של המנחה. עם עמרי באס. המשך
אנחנו מארחים את עומר גולן יואל, שכותב מוצרים למספר משחקי תפקידים, לאור העצות שנתן: כתיבה היא עבודה, לכתוב כל יום, לקרוא כמה שיותר משחקי תפקידים שונים ומשונים, תמיד כדאי לשתף פעולה, ואל תשכחו לשחק בעצמכם. המשך
הצעת הגשה למערכות יחסים מסוגים שונים: מרות פורמלית לעומת מעשית, ומחויבות רוחבית, למעלה או למטה; על נקודות המתח בהן נקודות יחסים משתנות; ומלא חדשות ועדכונים. המשך
איך לפתח מערכות יחסים בתוך החבורה? מה התועלת שבמערכות יחסים שבין דב"שים? ולמה דוכס עדיף על כסא? המשך
עמית שלח לנו המון שאלות, שיעניינו גם אתכם: דמות מתה, האם הקרב קשה מדי? המפגש אמור היה להיות רציני ואפל, אבל השחקנים עשו צחוק; איך מניעים חבורה של דמויות מרושעות? ומה עושים עם שחקנית שרוצה להשאר בפונדק בזמן שהשאר יוצאים להרפתקה?
המשך
הפקת לקחים והסקת מסקנות, לצד ריכוז הממים והתודות. המשך