פרק 138 – חישול מערכה – רסיסים: לאחר הנובה
בחישול מערכה אנחנו לוקחים שלושה אלמנטים ויוצרים מהם משחק שכולל רקע, דמויות, הרפתקאות ושיטה. המשך
הפרקים של הפודקאסט, כולל פרקי בונוס.
בחישול מערכה אנחנו לוקחים שלושה אלמנטים ויוצרים מהם משחק שכולל רקע, דמויות, הרפתקאות ושיטה. המשך
אנחנו מארחים את שרי מעמותת "מדעת" הפועלת לקידום הבריאות והנגשת מידע, ומדברים על כל הדרכים בהן עולם הרפואה יכול לבוא לידי ביטוי במשחק. המשך
מה יכול להשתבש כשיוצאים לדרך? איך המסע משפיע על הדמות? ובאיזו מכאניקה אפשר להשתמש כדי לייצג את זה? המשך
איך מגיעים מכאן לשם? מגוון הצעות לכלי תחבורה, עם דרכים שונות להסתכל עליהם ולהשתמש בהם בעלילה. המשך בשבוע הבא. המשך
באיזה שלב של חיי הדמות אנחנו מתחילים לשחק אותה? איזה דברים כדאי לשים ברקע, ואיך להסביר את היכולות שכבר יש לה בתחילת הדרך? שלל הצעות. המשך
על כללי התנהגות בין דמויות, מה מקובל חברתית, ולמה חשוב לבסס את זה בעולם המערכה שלך? המשך
סדרה שלמה של הצעות לשיפור השליטה בקצב המשחק: איך לתכנן סצינות, להאריך ולקצר אותן, להשפיע על השחקנים ולעמוד בזמנים שהקצבת לעצמך. חובה למשחקי כנס! המשך
אני רוצה לשחק דמות שנלחמת עם מחבת – איך לעשות את זה מבלי לפגר מאחורי שאר הקבוצה? מגוון הצעות לשילוב נשקים מיוחדים בשיטות "נוקשות", והמון הצעות להפיכת נשקים למיוחדים. המשך
איך לעניין את השחקנים האחרים? איך לשלוף הרפתקה משום מקום? ואיך אפשר לשלב בין תנינים קטנים לבין סירנות גלקטיות? המשך
משחק סינמטי הוא כזה שמרגיש כמו סרט, שזורם לפי מוסכמות הז'אנר בו משחקים. למה כדאי לשחק משחק סינמטי? למי זה מתאים, ומה מקומה של השיטה במשחק סינמטי? המשך