הפרק ה-100
אומרים שכבודו של גמד באורך זקנו. המשך
הפרקים של הפודקאסט, כולל פרקי בונוס.
אומרים שכבודו של גמד באורך זקנו. המשך
מה אם השחקנים פועלים כנגד האווירה שאתה מתכנן? איפה להכניס את הדמויות בתוך הסיפור, ואיך להחדיר אווירה באמצעות דב"שים? המשך
איך הופכים רעיון כללי ל-"אווירה", לסדרת פעולות וסיפורים בעולם המשחק, ואיך משלבים בזה את השחקנים?
המשך
על הדרכים השונות להגיע לסוף, כתלוי בהתחלה; סוף מספק הוא כזה שנראה כנובע באופן טבעי ממה שקרה לפני כן; הישגים ואכזבות, רצונות ופחדים; ההבדל בין סופם של מערכה, סיפור ומשחק. המשך
לפעמים אין לך כוח להריץ הערב, או לשחק את הדמות שלך. איך למצוא פתרון זמני, ולמה חשוב כל כך לשמור על המשכיות המשחק?
המשך
הקלטה חיה מערב המשחקים השני שלנו, בהשתתפות הקהל. המשך
בעולם משחקי התפקידים יש שני סוגים של תחרויות: טורנירים חיים ותחרויות כתיבת תוכן. בפרק זה נתמקד בשני, וננסה להסביר למה זה כיף ואיפה עובר הקו בין טכני ליצירתי. אורח: זיו ויטיס, משתתף זה מספר שנים בתחרות RPG Superstar. המשך
על משחקים תמתיים ומשחקי הרפתקה; משחקים שמבוססים על משחקי תפקידים וכאלו שרק מתרחשים בתוך עולם שכזה; על משחקי מערכה ועל הסיפוק המוזר; ולמה כל זה לא קשור ממש למשחקי יצירת סיפור.
המשך
אנחנו מסכמים חוויות מכנס Dragonmeet בלונדון, ומדברים קצת על שחקנים באנגליה בכלל. המשך
המשך מהפרק הקודם, והפעם ויכוח על נוכחותן של מפות, הסכמה על כוחם של נספחים, והסיבות לחשיבותן של הרצות ניסיון. המשך