לשכנע שחקנים לנסות דברים חדשים (פרק 189)

הרבה שחקנים אוהבים להישאר עם הסביבה הנוחה והמוכרת שלהם. איך בכל זאת אפשר לשכנע אותם להתנסות בחוויות, שיטות ובעולמות אחרים? המשך

קרבות בתלת-מימד (פרק 188)

קרבות בחלל תלת מימדי דורשים הרבה הכנה מראש. על שימוש במרחקים אבסטרקטיים, תלת-מימד על בסיס קומות, שימוש ברצועות גובה, שמירה על שדה קרב דינמי, ואיך להמנע מבעיות נפוצות. המשך

גלגלו יוזמה! (פרק 187)

מספיק להגיד "גלגלו יוזמה", וכולם יודעים שהאקשן התחיל. המעבר ליוזמה גורם לשינוי במצב המשחק – אז איך עושים יוזמה בשיטות שונות, ואיך זה משפיע על המשחק? המשך

המאוים, The Uncanny (פרק 186)

"המאוים" הוא תחושת אי-הנוחות הנובעת מהמתח שבין המוכר ללא מוכר, אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של ז'אנר האימה והמתח. איך משתמשים בו משחק תפקידים? המשך

שפות פנטזיה (פרק 185)

איך להתייחס לשפות בעולם המשחק שלכם? על השימוש בשפה כאתגר, כבסיס להעשרת הרקע, או בשביל האימרסיה; איך לבנות שפה שימושית בכמה צעדים פשוטים; למה כל האלפים מדברים אלפית; ואיפה העברית עומדת בכל זה. המשך

תרגום מודולים בין שיטות (פרק 184)

המרת הרפתקאות בין שיטות, והשאלות שחשוב לשאול: מה החוויה שכל סצינה מנסה להעביר? מהו המיקום היחסי של הסצינות בהרפתקה? מה כל שיטה מנסה להשיג בהתקלות? ואיך עושים את זה במינימום מאמץ? המשך

לחימה במשחקי תפקידים חיים (פרק 183)

במשחקי תפקידים חיים (LARP) רבים יש אלמנטים של לחימה – אבל איך בעצם עושים את זה? נטע שרמייסטר מדברת על החשיבות של תיאטרליות ובטיחות, מה קורה כשמתים, על ההבדל בין דו-קרב לשדה קרב של 500 איש, היחס לנשים בתחום, והלארפ הישראלי הגדול הבא: קאסל פורג'ד 2. המשך

אני כבר לא מתחבר לדמות (פרק 182)

לפעמים פשוט נמאס לך מהדמות. למה זה קורה, ואיך מונעים את זה? איך משנים את הדמות, או מכניסים דמות חדשה לגמרי לסיפור? על בסיס רעיון ופיתוח של עודד דויטש הבלתי נלאה. המשך

משחק ניסיון ל-Venture Forth (בונוס 16)

לערן יש משחק חדש! Venture Forth הוא משחק בהשראת השנה השקטה, בו משחקים את כל המערכה בשעתיים וחצי.
המשך

  • שלחו לנו מיילים לכתובת show ב-dwarves.org.il - אנחנו קוראים כל מייל, ולכולם אנחנו עונים!