לשכנע שחקנים לנסות דברים חדשים (פרק 189)
הרבה שחקנים אוהבים להישאר עם הסביבה הנוחה והמוכרת שלהם. איך בכל זאת אפשר לשכנע אותם להתנסות בחוויות, שיטות ובעולמות אחרים? המשך
הפרקים של הפודקאסט, כולל פרקי בונוס.
הרבה שחקנים אוהבים להישאר עם הסביבה הנוחה והמוכרת שלהם. איך בכל זאת אפשר לשכנע אותם להתנסות בחוויות, שיטות ובעולמות אחרים? המשך
קרבות בחלל תלת מימדי דורשים הרבה הכנה מראש. על שימוש במרחקים אבסטרקטיים, תלת-מימד על בסיס קומות, שימוש ברצועות גובה, שמירה על שדה קרב דינמי, ואיך להמנע מבעיות נפוצות. המשך
מספיק להגיד "גלגלו יוזמה", וכולם יודעים שהאקשן התחיל. המעבר ליוזמה גורם לשינוי במצב המשחק – אז איך עושים יוזמה בשיטות שונות, ואיך זה משפיע על המשחק? המשך
"המאוים" הוא תחושת אי-הנוחות הנובעת מהמתח שבין המוכר ללא מוכר, אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של ז'אנר האימה והמתח. איך משתמשים בו משחק תפקידים? המשך
אורי מושיב את ג'ון ווט, מפתח משחקים ומפיק קוביות, לשיחה על שיטות בית, משחקי לוח, וקרבות בוס של קיקסטרטרים. המשך
איך להתייחס לשפות בעולם המשחק שלכם? על השימוש בשפה כאתגר, כבסיס להעשרת הרקע, או בשביל האימרסיה; איך לבנות שפה שימושית בכמה צעדים פשוטים; למה כל האלפים מדברים אלפית; ואיפה העברית עומדת בכל זה. המשך
המרת הרפתקאות בין שיטות, והשאלות שחשוב לשאול: מה החוויה שכל סצינה מנסה להעביר? מהו המיקום היחסי של הסצינות בהרפתקה? מה כל שיטה מנסה להשיג בהתקלות? ואיך עושים את זה במינימום מאמץ? המשך
במשחקי תפקידים חיים (LARP) רבים יש אלמנטים של לחימה – אבל איך בעצם עושים את זה? נטע שרמייסטר מדברת על החשיבות של תיאטרליות ובטיחות, מה קורה כשמתים, על ההבדל בין דו-קרב לשדה קרב של 500 איש, היחס לנשים בתחום, והלארפ הישראלי הגדול הבא: קאסל פורג'ד 2. המשך
לפעמים פשוט נמאס לך מהדמות. למה זה קורה, ואיך מונעים את זה? איך משנים את הדמות, או מכניסים דמות חדשה לגמרי לסיפור? על בסיס רעיון ופיתוח של עודד דויטש הבלתי נלאה. המשך
לערן יש משחק חדש! Venture Forth הוא משחק בהשראת השנה השקטה, בו משחקים את כל המערכה בשעתיים וחצי.
המשך