התמודדות עם הפסקות ארוכות (פרק 181)
לפעמים המערכה צריכה לצאת להפסקה ארוכה – איך מתארגנים לקראת החזרה, מה עושים בינתיים, ולמה חשוב לסיים בבאנג? המשך
הפרקים של הפודקאסט, כולל פרקי בונוס.
לפעמים המערכה צריכה לצאת להפסקה ארוכה – איך מתארגנים לקראת החזרה, מה עושים בינתיים, ולמה חשוב לסיים בבאנג? המשך
האם אפשר לשחק שוב באותה הרפתקה\מערכה? למה זה טוב? איפה זה פחות מתאים? איך לעשות את זה מוצלח ו\או מתי עדיף להמנע? המשך
איזה משחק להריץ לשני שחקנים שאוהבים דברים הפוכים; לנהל קרב מעניין מול עדר של יצורים; לתת השפעה למוניטין של החבורה; ואיך לעודד את השחקנים להשתמש בסביבה בתיאורים. המשך
יותם אבני מריץ 15 מערכות מוכנות בו-זמנית, ולכן הוא בא לדבר עליהן: מה הרציונל מאחורי מערכה מוכנה, מה אפשר וכדאי לעשות איתה, איך משלבים דמויות ומנווטים בין הגבולות, ולמה לכל אחד כדאי לנסות את זה. המשך
עמית שואל איך להמנע מ-"גלגלו כולכם אבחנה" ואיך ליצור סיפור עבור עולם מערכה שמגניב אותו; ואנונימי שואל על שחקנית שכל כך לא מרוצה מאיך שגילמה את הדמות באירוע מסויים, שהיא שוקלת להפסיק את המשחק. המשך
בחישול מערכה אנחנו לוקחים שלושה אלמנטים ויוצרים מהם משחק שכולל רקע, דמויות, הרפתקאות ושיטה. המשך
עומר רביב שואל על הטקסטים להקראה שניתנים בהרפתקאות מוכנות: איך להמנע מלתת נאום ארוך ומפרך? אנחנו ממשיכים לסוגים של אקספוזיציות ואיך להעביר אותן, דרכי העברת מידע, ואיך בכלל להתייחס למידע שמיועד להגיע לידי השחקנים. המשך
איך לשלב את הדמות במתרחש, לשמור שלא להמאיס, לברר מה בעצם חשוב לך בסצינה, ואיך לערב דמויות אחרות במשחק הדמות שלך. המשך
אורי ליפשיץ ואורטל טל מדברים עם הקהל באייקון 2016, ושואלים אותם על החוויות המשחקיות הזכורות עליהם. המשך
נגמרה המערכה – בואו נדבר על מה שעברנו. כל חבורה עושה את זה אחרת, אבל כל עוד שומרים על כמה כללי זהירות, זו הזדמנות מצוינת ללמוד ולהשתפר. המשך