אחריות באירועי משחקים (פרק 171)
מהם סוגי האחראיות שיש למארגנים, למנחים, לשחקנים ואפילו לצופים באירועי משחקים, וספציפית בהסתכלות על הצגת שחקנים חדשים לכנס, למועדון, או אפילו פשוט לתחביב. המשך
הפרקים של הפודקאסט, כולל פרקי בונוס.
מהם סוגי האחראיות שיש למארגנים, למנחים, לשחקנים ואפילו לצופים באירועי משחקים, וספציפית בהסתכלות על הצגת שחקנים חדשים לכנס, למועדון, או אפילו פשוט לתחביב. המשך
החל בשילוש הקדוש של אורי, וכל בשיטה העצלנית של ערן, כל הדרכים הקלות והמיידיות ליצירת דב"ש מעניין תוך כדי המשחק. המשך
עדכונים, הרהורים ומחשבות על המשחקים שאנחנו מריצים כרגע. המשך
עידן אריאב שולח מייל מפורט, ושואל: איך כדאי להתגלגל קדימה? ההבדל בין בנק שמועות, בנק מקומות וחקירות מוסדרות; בניית מסתורין במשותף; לא כל משחק מסתורין דורש שהנבל יהיה מסתורי; איך שומרים שתמיד יהיה עוד מסתורין; וחדשות על המרתון המתקרב שלנו. המשך
עיר בערפל הוא משחק תפקידים על אנשים מן השורה שניחנו בכוחות-על, בעיר מודרנית אפופת מסתורין (וערפל). ערכת ההתחלה זמינה כעת בחינם, ואנחנו משוחחים עם היוצר, עמית משה, על המאבק בין התמות של הדמות שלך, האופן היחודי בו השיטה מציגה כוחות-על, ואיך הדרך לדרמה רצופה החלטות קשות. המשך
מגוון הצעות למפגשים מיוחדים, כדי לשבור את השגרה במערכה שלכם: זרקור על דמות, לשחק את הרעים, לשחק במקום אחר, לשלב לארפ, משחק בעולם מקביל, פלאשבק לילדות, סופשבוע של משחק, פרק המחזמר, פרק הסיפון התחתון ומפגש ה-1 באפריל. המשך
אוסף עצות וטיפים שמטרתם לעזור לכל מנחה להריץ הרפתקה מוכנה: איך לחבר אותה לשאר המערכה, החשיבות של סימון דגשים ומעקב שינויים, ואיך בכלל לבחור הרפתקה מוכנה. המשך
בחישול מערכה אנחנו לוקחים שלושה אלמנטים ויוצרים מהם משחק שכולל רקע, דמויות, הרפתקאות ושיטה. המשך
דרכים להקשות על השיחה, והסיבות לעשות זאת: ניואנסים, פערים בלתי ניתנים לגישור, דיבור באלגוריות, שימוש בהודעות, קשיים בתווך, והבדלים קיצוניים בתפיסות עולם. המשך
אורי מושיב את אביב מנוח לשיחה, עם רטרוספקטיבה על ואנור: למה בכלל לתרגם, איזה תוכן להוסיף, איך לקבל פידבק ומאיזה להתעלם, יצירת צוות עבודה, איך להפיץ, שקיפות – למה וכמה, המספרים שמאחורי הקלעים, ועל כוחה של המשכיות. המשך