אחריות באירועי משחקים (פרק 171)

מהם סוגי האחראיות שיש למארגנים, למנחים, לשחקנים ואפילו לצופים באירועי משחקים, וספציפית בהסתכלות על הצגת שחקנים חדשים לכנס, למועדון, או אפילו פשוט לתחביב. המשך

להניע את העלילה במשחק מסתורין (פרק 168)

עידן אריאב שולח מייל מפורט, ושואל: איך כדאי להתגלגל קדימה? ההבדל בין בנק שמועות, בנק מקומות וחקירות מוסדרות; בניית מסתורין במשותף; לא כל משחק מסתורין דורש שהנבל יהיה מסתורי; איך שומרים שתמיד יהיה עוד מסתורין; וחדשות על המרתון המתקרב שלנו. המשך

עיר בערפל (פרק 167)

עיר בערפל הוא משחק תפקידים על אנשים מן השורה שניחנו בכוחות-על, בעיר מודרנית אפופת מסתורין (וערפל). ערכת ההתחלה זמינה כעת בחינם, ואנחנו משוחחים עם היוצר, עמית משה, על המאבק בין התמות של הדמות שלך, האופן היחודי בו השיטה מציגה כוחות-על, ואיך הדרך לדרמה רצופה החלטות קשות. המשך

פרק 166 – פרק הספיישל

מגוון הצעות למפגשים מיוחדים, כדי לשבור את השגרה במערכה שלכם: זרקור על דמות, לשחק את הרעים, לשחק במקום אחר, לשלב לארפ, משחק בעולם מקביל, פלאשבק לילדות, סופשבוע של משחק, פרק המחזמר, פרק הסיפון התחתון ומפגש ה-1 באפריל. המשך

פרק 165 – איך להריץ הרפתקה מוכנה

אוסף עצות וטיפים שמטרתם לעזור לכל מנחה להריץ הרפתקה מוכנה: איך לחבר אותה לשאר המערכה, החשיבות של סימון דגשים ומעקב שינויים, ואיך בכלל לבחור הרפתקה מוכנה. המשך

פרק 163 – קשיים בתקשורת עם דב"שים

דרכים להקשות על השיחה, והסיבות לעשות זאת: ניואנסים, פערים בלתי ניתנים לגישור, דיבור באלגוריות, שימוש בהודעות, קשיים בתווך, והבדלים קיצוניים בתפיסות עולם. המשך

פרק 162 – ליצור את ואנור

אורי מושיב את אביב מנוח לשיחה, עם רטרוספקטיבה על ואנור: למה בכלל לתרגם, איזה תוכן להוסיף, איך לקבל פידבק ומאיזה להתעלם, יצירת צוות עבודה, איך להפיץ, שקיפות – למה וכמה, המספרים שמאחורי הקלעים, ועל כוחה של המשכיות. המשך

  • שלחו לנו מיילים לכתובת show ב-dwarves.org.il - אנחנו קוראים כל מייל, ולכולם אנחנו עונים!